Subject: FW: Rahvatervishoiu seaduse eelnõu MTÜ Vox Rationise kaasamine
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Wed, 15 May 2024 10:07:07 +0300

From: Priit Ohlo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 10, 2024 2:07 PM
To: Ingrid Põldsaar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Heli Laarmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; SM Info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Karmen Joller <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Juhatus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rahvatervishoiu seaduse eelnõu MTÜ Vox Rationise kaasamine

Tere

Kirjutan teile MTÜ Vox Rationis juhatuse liikmena antud MTÜ nimel sooviga 
olla huvigrupina kaasatud Rahvatervise seaduse eelnõu menetluses ja 
võimalusel ka omapoolseid ettepanekuid esitada.

MTÜ Vox Rationis on hiljutiloodud kodanikuühendus, mis on oma eesmärgiks 
muuhulgas seadnud meditsiinlise väärinfo vastu võitlemise ja selle leviku 
tõkestamise. MTÜ koondab endas muuhulgas arste, tervishoiutöötajaid ja ka 
mitmeid teisi ühiskondlikult aktiivseid ja meie väärtusi jagavaid inimesi. 
Ühing on välja kasvanud ühest sama suunitlusega grupist Facebookis, sooviga 
seda tegevust nüüd formaalsemalt ja laiapindsemalt ette võtta. Meie põhikiri 
ja asutajaliikmete nimekiri on nähtav siit: https://voxrationis.ee/pohikiri/

Meiepoolseks peamiseks kontaktaadressiks palun hetkel märkida 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Lisaküsimuste puhul 
võib otse minuga ühendust võtta.

Ette tänades

---

Priit Ohlo

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Käesolev e-kiri on saadetud MTÜ Vox Rationis tegevuse raames ning selle sisu 
ja manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. MTÜ Vox Rationis ei võta vastutust e-kirja või 
selle manuste avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.